petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Söndag igen!

Kategori: Allmänt

Hej!

Nu är det återigen söndag. Det är inte klokt, snart är det jul, nyår och allt vad det heter, sen är det vår igen!

Mattias har farit med morbror Lasse till Karlabo. De ska jaga lite. Funderar på om jag ska ta med mig hunden dit också en stund. Han är mycket rastlös och tycker att jag är alldeles jättehemsk som inte riktigt orkar leka med honom.
Våran lilla kille fyller förresten ett år imorgon! Jag tror att han ska få en extra stor bit gurka och minst två råa morötter (tvivlar ni, liksom jag på att han är en hund?) 

Sedan i eftermiddag, om allt går enligt planerna, ska jag, Madicken och mamma åka till Harplinge på lussevaka och storvisning!

Ska påbörja förberedelserna för detta lite senare, först ska jag nog äta lite tomtegröt till frukost!

//E

Kommentarer

  • mormor säger:

    Men kära nån, människa, när tänker du lugna ner dej och invänta resan till varberg.Nu börjar jag bli nervös....och det vill inte säja lite....

    2009-12-06 | 15:03:10

Kommentera inlägget här: