petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Kalas idag!

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig, så att ni som undrar vet var jag håller hus.
Sitter hemma och tar en liten paus mellan disk och dammsugning.
Det har hittills varit en lugn lördag med sovmorgon och lång frukost!

Ska snart göra mig i ordning (så gott det går) innan Else-Maries 60-årskalas! Tänkte släpa min haltande elefantkropp dit en stund, för lite trevligt sällskap och god mat.

Mattias har farit till Mjöbäck för att hämta lite virke, så att fasaden änligen kan bli klar för att sedan målas färdigt till våren.
Skulle egentligen lackat golvet idag, men måleriaffären var stängd. Tur att det då inte finns brist på arbete på Nybygget!

//E

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jag är ute och kollar varje dag om du har skrivit nåt ! Om du har blanka sidor tror jag att du har åkt till Varberg för att träffa strorken !

    2009-12-05 | 23:06:46

Kommentera inlägget här: