petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

D-day...

Kategori: Allmänt

..Inte då. Här verkar det lugnt. Börjar vi ana första tecknet på att mini-P är lik far sin, tidsoptimist?

Men det kan ju dröja veckor än utan att det skulle vara konstigt.
Jag tycker ju dock att det vore mycket passande nu så här innan Lucia.

Idag har här inte hänt så mycket. Haft lite besök i form av mamma och Sandra. Har även hunnit med att plocka och tvätta litegrann.

Igår firade vi Chiefen! Han fyllde ett år. Vad stor han har blivit. Åtmindstonde åldersmässigt. Rent psykiskt är han fortfarande väldigt mycket valp, en klumpig sådan.
I förrgår morse hade han så bråttom ner på morgonen när Mattias gick upp, att han snuttrade in sig i två sammanbundna prydnadsbollar och for ner för trappan på ett något mer annorlunda vis än normalt. Inte lätt att hålla balansen när benen flyger hej vilt! Jaja, ner kommer man alltid!



Tycker ni inte att han ser mycket undrande ut?


"Ska jag inte få den snart?"           



"Det här gör vi snart igen va?"

Nu tänkte jag att jag skulle greja lite till innan jag slår rot i soffan.

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll!

//E

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Man blir alltid så full i skratt när du bloggar, men vilken liten brunögd skönhet han blivit...Grattis igen Chiefen.hurra hurra hurra hurra...

    2009-12-08 | 23:20:04
  • mormor säger:

    GRATTIS i efterskott Chiefen ! Du är så otroligt söt,så det är tur att du är en hund.

    2009-12-09 | 10:48:02

Kommentera inlägget här: